sâmbătă, 13 septembrie 2014

Încă Nu Am Un Titlu

E toamnă și plouă. Îmi plouă și în gânduri, dar e o ploaie scurtă și caldă, de vară, la fel ca prima zi în care mi-ai cuprins sufletul. Diferă totuși prin intensitatea emoțiilor pe care le provoacă și prin faptul că amintirea acelei zile, spre deosebire de amintirea unei ploi de vară, se va păstra pentru totdeauna într-un colț special al memoriei. Iar pentru că o zi nu poate fi de ajuns iubirii, de atunci nu i-ai mai dat drumul sufletului meu și el a promis că te va iubi pentru totdeauna.
Astăzi nu vreau să fac nimic banal, nimic din ceea ce aș face de obicei. Nu vreau să îmi văd prietenii, nu vreau să studiez oamenii din tramvai, nu vreau nici măcar să merg la muncă. Nu vreau să mă gândesc la tot ce îmi vine în minte de obicei. Vreau doar să te port pe tine în gând, să mă îmbrac doar în mirosul trupului tău, să mă învelesc cu tine și îmbrățișările tale și să mă hrănesc cu sărutările și mângâierile tale. Astăzi vreau doar să scriu despre tine, cu tine și pe pielea ta.
Ploaia s-a oprit și o rază de soare se sfiește să pătrundă printre draperii. De undeva de sub fereastră cățelul nostru mă privește fără să înțeleagă. Ori poate eu nu îl înțeleg pe el și el știe mai multe decât aș crede. Aș vrea să îmi poată povesti de ce latră la lună ori de ce dă din coadă de fiecare dată când te vede. Iar dacă fericirea s-ar măsura în legănările cozii, a mea ar fi neobosită numai la amintirea zâmbetului tău. Însă eu sunt doar un om și mă rezum la a te iubi așa cum pot.
Dacă mă gândesc, nu am ce scrie despre tine, pentru că orice ar mâzgăli mâna mea pe o coală de hârtie, orice ar dicta inima mea pe o bucată de bucurie și orice ar gândi mintea mea pe un vârf de gând ar fi incomparabil mai puțin decât ce reprezinți tu. Și nu pot scrie nici cu tine, pentru că gândurile mele zboară în prezența ta... dar știu că pot scrie pe pielea ta și că tot ce scriu acolo se imprimă în inima ta. Încă nu am un titlu pentru ceea ce scriu, dar știu sigur că până la final am o eternitate în care să mă decid. Astăzi vreau doar să te iubesc...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu